Cu viziunea de a dezvolta și inspira viitori lideri și de a aduce un plus de valoare relației dintre studenți și companii din industria aerospațială, Asociația EUROAVIA Bucureşti vine în sprijinul studenților cu proiectul intitulat AEROCONSULT.
Aflat la cea de-a IX-a ediție, AEROCONSULT 2018 este un proiect de prestigiu în cadrul Facultăţii de Inginerie Aerospaţială, prin care fiecare student are ocazia de a relaționa cu viitorii angajatori care ii vor ajuta la îndeplinirea viselor și urmarea pasiunii.
Acesta reprezintă un târg de oportunități pentru cei ce studiază inginerie aerospațială, oferindu-le șansa de a afla informații în mod direct de la angajatori despre companii, programe de practică și locuri de muncă disponibile.
Evenimentul se va desfășura în perioada 23-24 aprilie 2018, în sala AN010 a Universității POLITEHNICA din București.
AEROCONSULT 2018 are ca obiective principale:
- comunicarea între reprezentanții companiilor participante și studenții facultății;
- promovarea companiilor ce își desfășoară activitatea în sfera ingineriei aerospațiale;
- facilitarea semnării de precontracte pentru stagii de practică și locuri de muncă, de asemenea fiind o ocazie pentru cei din anii mai mici ce își doresc să aprofundeze cunoștințele dobândite în cadrul cursurilor printr-un internship.
Ce este nou?
Structura celor două zile va fi schimbată față de edițiile anterioare, aducând o nouă înfățișare evenimentului pentru atingerea misiunii acestuia. Companiile vor fi grupate și vor susține prezentări în funcție de aria de expertiză, de activitatea desfășurată în mod predominant, dar și de dorința acestora. După prezentarea companiilor pe baza specializării, acestea sunt invitate la ceea ce este cunoscut ca “open panel discussion”.
Ideea de “open panel discussion” este concepută ca fiind o discuție deschisă între reprezentanții companiilor, de preferat angajați, proaspăt absolvenți și participanții la eveniment, condusă de către o persoană calificată. Acest tip de discuție are rolul de a ajuta participanții să conștientizeze importanța unui internship efectuat în timpul facultății, precum și noțiunile teoretice necesare în funcție de specializarea aleasă.
Acest concept are ca scop relatarea mai detaliată și interactivă a experiențelor trăite în mediul de lucru din cadrul companiilor de către absolvenți, posibil proaspăt angajați, aceștia putând să se identifice mai ușor cu cei aflați în fața lor. Angajații ce vor participa la panel-uri vor avea ocazia de a purta discuții libere în jurul unui subiect predefinit și de a le răspunde studenților la întrebări, deschiderea fiind mai mare datorită actualității studiilor efectuate.
De asemenea, anul acesta introducerea scannerelor va ajuta la procesul de cunoaștere a participanților la eveniment. Studentul participant, în momentul înscrierii la eveniment, va încărca CV-ul într-o bază de date pentru a-și mări șansele în găsirea unui internship sau a unui job. După înscrierea online, participantului i se generează automat un cod QR. Acest cod este scanat la stand, astfel, compania poate vedea în timp real profilul potențialului candidat. Vizualizarea CV-ului, cât și o discuție cu participantul pot conduce la un posibil nou recrut.
Idealurile studenților pot fi concretizate prin prezența companiilor şi interacţiunea directă a acestora cu tinerii aspiranţi în domeniul aerospaţial, astfel conturându-se posibilitatea unor noi cariere.
Program special al Decanatului Facultății de Inginerie Aerospațială
Programul special al Decanatului Facultății de Inginerie Aerospațială pe perioada de concediu (1 - 28 august) este următorul: Marti (10 - 12) Joi (10 - 12) Pentru Admitere licența - sesiunea a II-a, Admitere master, Admitere doctorat, programul Comisiei locale de...
Admitere 2016 (sesiunea iulie) – rezultate finale
Situatia ocuparii locurilor Lista candidati admisi si inmatriculati
Situația înscrierilor la Facultatea de Inginerie Aerospațială
Pentru a vizualiza stadiul inscrierilor la Facultatea de Inginerie Aerospatiala in sesiunea de admitere iulie 2016, accesati link-ul de mai jos: www.admitere.pub.ro
Procedura de transfer a studenților de la studii cu taxă la studii finanțate de la buget
Conform deciziei Biroului Executiv al Facultatii din 11 iulie 2016, trecerea studenților de la taxă la buget se poate face în două moduri: Anual, înainte de începerea fiecărui an universitar, prin cerere către decan. Data limită de depunere a cererii este în 5 zile de...
Programul National Tabere Studentesti
Studentii care doresc ocuparea unui loc gratuit in cadrul programului national "Tabere studentesti" in anul 2016 trebuie sa completeze cerere tip pana la data de 05.07.2016 Click pentru a descarca cererea Beneficiari ai Programului National "Tabere studentesti":...
ALEGERI 2016
Alegeri in departamentele Facultatii de Inginerie Aerospatiala Planurile manageriale ale candidatilor pot fi descarcate accesand link-urile de mai jos: Plan managerial STERIAN DANAILA Plan managerial IONEL SIMION Plan managerial ADRIAN - MIHAIL STOICA Candidați...
Alegeri în Departamentul Ingineria Sistemelor Aeronautice și Management Aeronautic „Nicolae Tipei
Alegerile in Departamentul Ingineria Sistemelor Aerospatiale "Nicolae Tipei" vor avea loc joi, 3 martie, la ora 12:00 in sala E013.
Alegeri în Departamentul de Științe Aerospatiale „Elie Carafoli”
Alegerile in Departamentul de Științe Aerospatiale "Elie Carafoli" vor avea loc joi, 3 martie, la ora 12:00 sala I013.
Alegeri in Departamentul Grafica Inginereasca si Design Industrial
Alegerile in Departamentul Grafica Inginereasca si Design Industrial vor avea loc joi 3 martie, la ora 10:00 in sala BN034.
Orare anul universitar 2015 – 2016
Pentru a descarcă documentul ce conține orarele pentru anul universitar 2015 - 2016 accesați următorul link.
0 Comentarii