Cu viziunea de a dezvolta și inspira viitori lideri și de a aduce un plus de valoare relației dintre studenți și companii din industria aerospațială, Asociația EUROAVIA Bucureşti vine în sprijinul studenților cu proiectul intitulat AEROCONSULT.
Aflat la cea de-a IX-a ediție, AEROCONSULT 2018 este un proiect de prestigiu în cadrul Facultăţii de Inginerie Aerospaţială, prin care fiecare student are ocazia de a relaționa cu viitorii angajatori care ii vor ajuta la îndeplinirea viselor și urmarea pasiunii.
Acesta reprezintă un târg de oportunități pentru cei ce studiază inginerie aerospațială, oferindu-le șansa de a afla informații în mod direct de la angajatori despre companii, programe de practică și locuri de muncă disponibile.
Evenimentul se va desfășura în perioada 23-24 aprilie 2018, în sala AN010 a Universității POLITEHNICA din București.
AEROCONSULT 2018 are ca obiective principale:
- comunicarea între reprezentanții companiilor participante și studenții facultății;
- promovarea companiilor ce își desfășoară activitatea în sfera ingineriei aerospațiale;
- facilitarea semnării de precontracte pentru stagii de practică și locuri de muncă, de asemenea fiind o ocazie pentru cei din anii mai mici ce își doresc să aprofundeze cunoștințele dobândite în cadrul cursurilor printr-un internship.
Ce este nou?
Structura celor două zile va fi schimbată față de edițiile anterioare, aducând o nouă înfățișare evenimentului pentru atingerea misiunii acestuia. Companiile vor fi grupate și vor susține prezentări în funcție de aria de expertiză, de activitatea desfășurată în mod predominant, dar și de dorința acestora. După prezentarea companiilor pe baza specializării, acestea sunt invitate la ceea ce este cunoscut ca “open panel discussion”.
Ideea de “open panel discussion” este concepută ca fiind o discuție deschisă între reprezentanții companiilor, de preferat angajați, proaspăt absolvenți și participanții la eveniment, condusă de către o persoană calificată. Acest tip de discuție are rolul de a ajuta participanții să conștientizeze importanța unui internship efectuat în timpul facultății, precum și noțiunile teoretice necesare în funcție de specializarea aleasă.
Acest concept are ca scop relatarea mai detaliată și interactivă a experiențelor trăite în mediul de lucru din cadrul companiilor de către absolvenți, posibil proaspăt angajați, aceștia putând să se identifice mai ușor cu cei aflați în fața lor. Angajații ce vor participa la panel-uri vor avea ocazia de a purta discuții libere în jurul unui subiect predefinit și de a le răspunde studenților la întrebări, deschiderea fiind mai mare datorită actualității studiilor efectuate.
De asemenea, anul acesta introducerea scannerelor va ajuta la procesul de cunoaștere a participanților la eveniment. Studentul participant, în momentul înscrierii la eveniment, va încărca CV-ul într-o bază de date pentru a-și mări șansele în găsirea unui internship sau a unui job. După înscrierea online, participantului i se generează automat un cod QR. Acest cod este scanat la stand, astfel, compania poate vedea în timp real profilul potențialului candidat. Vizualizarea CV-ului, cât și o discuție cu participantul pot conduce la un posibil nou recrut.
Idealurile studenților pot fi concretizate prin prezența companiilor şi interacţiunea directă a acestora cu tinerii aspiranţi în domeniul aerospaţial, astfel conturându-se posibilitatea unor noi cariere.
Festivitate deschidere an universitar 2016 – 2017
Festivitatea de deschidere a anului universitar 2016 - 2017 va avea loc începând cu orele 10:00 in Rectoratul UPB si cu orele 12:00 in localul Polizu, sala F-024.
Repartiții cămine
Cazările în cămin vor avea loc pe 29-30 sep și 1 oct 2016. Studenții care doresc cazare în cămin sunt invitați pe 29 septembrie 2016, ora 10:00 în amfiteatrul F-024 V. N. Constantinescu.
Anunt cazare camine 2016-2017
Descărcați informațiile in legătura cu procesul de cazare in cămin aici.
Rezultate Finale Admitere Master 2016
Rezultate Admitere Master 2016 Descărcați lista candidaților admiși la sesiunea de admitere Master aici.
Sesiune suplimentară de refaceri examene
O sesiune de refaceri suplimentara se va organiza miercuri - joi (21 - 22 septembrie, 2016) cu următoarele reguli: studenții pot susține un singur examen într-o zi, deci maximum doua examene in aceasta sesiune suplimentara; pentru examenele restante din anul in curs...
Programare candidaților pentru interviu programe de Master
Descărcați tabelul cu programarea candidaților accesând următorul link.
Prezentarea programului de studii de masterat Structuri Aeronautice si Spațiale
Prezentarea programului de studii de masterat Structuri Aeronautice si Spațiale va avea loc marți, 6 septembrie la orele 14:00, in sala I013. Sunt invitați sa participe toți cei interesați, în primul rând absolvenți de anul acesta, dar si alți absolvenți de...
Admitere Licență Sesiunea a II-a
Admitere Sesiunea a II-a se desfasoara in perioada 30 iulie - 2 august si 29 august - 12 septemrie. Locuri vacante (la 2 august): 0 fara taxa 25 cu taxa Concursul de admitere consta intr-un test de matematica si fizica cu durata de o ora care se sustine pe loc dupa...
Admitere 2016 – Situația ocupării locurilor
Acceseaza situatia ocuparii locurilor descarcand fisierul urmator: Situatia ocuparii locurilor
Liste candidați Admitere 2016
Listele candidatilor admisi in sesiunea iulie 2016 si candidatilor admisi in sesiunea iulie 2016 la Navigatie aeriana (cu predare in limba engleza) pot fi descarcate mai jos: Lista candidatilor admisi in sesiunea iulie 2016 Lista candidatilor admisi in sesiunea iulie...
0 Comentarii